Thursday, October 18, 2012

''My Big Day''

Assalamualaikum...
Tarikh keramat 14 Oktober 2012
Hari paling bersejarah buat aku dan juga familyku..
Nak tahu sebab ape??
Orang datang meminang?? No No No!
Aku dapat kerja kerajaan?? Oh No jugak!
Hahaha^^
Sebenarnya itulah hari istimewa di mana aku menerima ijazahku !
Hari Konvokesyen aku di UPM.. hehe

Alhamdulillah syukur kepada Allah..
Dengan izin dan berkatNya, akhirnya aku berjaya menerima segulung ijazah..
Ijazah Sarjana Muda Bahasa dan Linguistik Melayu ^^
Inilah hadiah terbesar pernah aku beri untuk kedua orang tuaku yang tercinta!
Tak lupa juga buat adik-beradikku serta seluruh keluargaku..
Bukan senang untuk aku menggenggam segulung ijazah ini..
Banyak dugaan, susah payah dan ujian utk aku berada di peringkat ini..
Hanya Dia dan keluargaku yang tahu betapa aku bersusah payah utk menamatkan pengajian..
Namun, aku dah buktikan pada semua bahawa aku boleh !
Walaupun aku pemegang Ijazah kelas kedua tertinggi, bukan kelas pertama 
tapi aku bersyukur sangat2.. Alhamdulillah :)

Di sini aku sertakan butiran-butiran ehhh macam buat surat lak..
Silap2... Gambar2 aku masa aku belajar kat UPM..
Bukanlah semua, sikit jek ni.. Saje nak share dengan korang ^^




Nama diberi Nor Fadzilah Bte Musa ^^


Kawan-kawan Baikku !! Sayang korang !! ^^


Fakulti tempat ku menimba ilmu ^^


Budak-budak sama course ! Ramai kan? hehe ^^


Kami Budak Bahasa !! hehe ^^


My sweetheart ! Best friend forever !! Much LOVE ! Heart YOU!


Kami yang diraikan sebelum berakhir pengajian.. So Sweet Ayin dan Emon! Sayang anda berdua !


Tesis ku.. Inilah hasilnya setelah 3 tahun menuntut ilmu ^^
'' Kajian Analisis Sistem Bunyi Dialek Terengganu''


Akhirnya, aku bergraduat !!!! Yeay !!
''Hensem tak ayah saya?? hehe''


Bunga dan hadiah daripada yang tersayang-sayang.. hehe
Thanks sayang2 semua !! I appreciate it !!


UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA !
Takkan ku lupa tempat aku menimba ilmu ^^

Sekian sahaja tulisan aku kali ini..
Mohon diri dulu ^^
Assalamualaikum...







4 comments:

HaziQ's said...

congratulation... entah betul entah x ejaan aku tue... ape2 pun tahniah... semog berjaya dunia akhirat...

Pwincesz Dee said...

hehe thanks haziq.. Da btol la tu mr haz... :) amin.. Mudah2an.... :D

aku tetap aku yg sama said...

tahniah atas kejayaan..mga kberkatan ilmu smpai ke jannah

Pwincesz Dee said...

Thanks iera.. insyaAllah :)