Saturday, January 7, 2012

~ Angan-Angan ~



Satu saat aku termenung…
Mengenangkan impian yg tak mungkin kukecapi..
Walau tertanam sejuta rasa dalam hati ini..
Namun, aku tahu impian itu hanya angan2 biasa..
Seseorang pernah berkata “ impian kau tu bukan sekadar angan2 kosong, tp destinasi!”
Haha.. destinasi? Itukah destinasi hidup aku? tak mungkin!
Aku tahu bermimpi di siang hari mmg takkan jadi apa-apa..
Sebab tu hingga kini, aku biarkan saja angan2 itu kekal menjadi angan2..
Sudah ternyata itu bukan impian atau satu destinasi…
Jauh di sudut hati hanya mengharapkan agar perkara yg menjadi impian aku itu bertemu dengan kebahagiaan yang pasti!
Mudah-mudahan….

p/s : kalau bermimpi biar sampai ke bintang, kalau tak tergapai pun, dapat capai langit pun jadi lah… ^_^

3 comments:

syira hisham said...

semua org ada angan angan kan??
hee,x salah kalau kita nak berangan..
selagi kita mampu berangan angan..
betul tak?? lagi pun x der pape yg mustahil dalam hidup nih..asalkan angan angan 2 masih boleh diterima dek akal..insyaALLAH mane la tahu 1 hari nanti angan angan yg kita angankan tu dimakbul ALLAH..mudah2an.. :)

Pwincesz Dee said...

hehe..InsyaAllah..angan2 mmg indah... lbh indah bila jadi realiti..tp, org kata kalau kt sendri xpasti, itu mmg akan terus menjadi angan2..kan?? biarlah itu menjadi angan2...(:

endlene..( " , ) said...

moga tujuan menggapai impian...