Wednesday, February 23, 2011

Ya Atau Tidak??

Susahnya nak wat keputusan kan???

Apa pendapat korang bila korang kene terima org yg korang ssh da nak time???

Xtaw la nak habaq cmna..

Skg nih aku kene wat pilihan.. Ya atau Tidak???

Bunyi cm senang jek kan? Tp, nak jwb... Mak aihh, punye la beban asenye...

Adohyai... ape aku nak wat nie ekk???

Benci arr bile perasaan mcm nie dtg di saat2 aku buntu !!

Org kate syg xleh pkse2... xleh men2...

Betul ke aku msh syg dye??? Perlukah aku bg peluang pd dye??

Padahal jauh di sudut aty, mmg aku da tutup la pintu lif nih...

Ada harapan ag kew? Ke harapan palsu semata2 yg aku berikan utk dye???

Ahhh... Buntu arr... Macam mana nih???

YA ATAU TIDAK???


Wednesday, February 9, 2011

Nokia C3 PINK Untuk Dijual !!!



Haaa... Nie ade barang sy nak jual !!!

Nokia C3 berwarna pink...

Harge??? Hmmm...

Xmahal sgt...  RM350 shj...

Hp nie dlm kotak taw... Baru ag !!!

Ada warranty card dan ear phone ag....

Memori card 2MB...

Berminat??? Comment la yeee...

It's only for serious buyers who stay at selangor-kl-UPM areas... ^^





Sunday, February 6, 2011

~ Tiada Lagi Tempat Untuk Aku Disisinya ~

Awak...
Saya tau sangat2 yang kita mmg xkan jadi seperti dulu...
Takpe awk, sy terima dgn hati yg redha...
Ni mungkin takdir yg Allah berikan buat kita...
Awk pun kena terima hakikat nie tau !

Awak...
Saya nak awk tau walau ape jd sekalipun, kt tetap KAWAN !!!
Jangan lupa sy sentiasa ada utk awk luahkan perasaan dan cerita masalah awk...
Sy okay jek !!
Awk jgn risau ttg diri sy tau...

Awak...
Sy cuma nak awk jgn kenang kisah yg dulu...
Semua tu xkan kembali seperti dulu...
Kita ada kehidupan kita sendiri...
Awk dah ada si dia...
Sy harap awk xkecewa utk sekian kali lagi...
Sy minta maaf sbb buat awk kecewa dulu...
Semua silap sy... T_T

Awak...
Walaupun kita xbersama seperti dulu, tapi kita ttp kekal bersama...
Saling menyayangi dan memerlukan sebagai SAHABAT...
Yg penting kita tahu batas2 kita ye...
Awk jgnlah layan sy mcm dulu lagi... 
Kita dah berbeza skrg..
Awk kena terima tau...

Awak...
Sy sentiasa doakan kebahagiaan awk dgn si dia...
Semoga dia jaga awk dan xsia-siakan awk...
Kita tetap bersama, awk...
K.A.W.A.N.S.E.L.A.M.A.N.Y.A


Saturday, February 5, 2011

~ Aku Terpaksa Melangkah ! ~

video


Seandainya kejujuran ini
tiada lagi tertera dihati
kurela undur diri
di kemuncak impian
yang kugenggami

Takku sangka gerimis melanda
ketika kita hangatnya merindu
bagaikan tiada duka yang datang
namun kelopak berderai

Bukan simpati yang aku pintakan
cuma ketulusan di hati mu
bukan alasan yang mesti kau lafazkan
untuk menegakkan cinta
seolah sengaja
kau persendakan kasihku

Biarku derita, biarpun sengsara
asalkan tiada kekesalan
meskipun ku cinta sepenuh hatiku
namun tak berupaya didustai oleh bibir
yang berpura

Seandainya kejujuran ini
tiada lagi tertera dihati
terpaksaku melangkah
walau hatiku kan terluka





~ Masih Ada Yang Sudi ~


Aku termenung dalam kehujanan..

Menanti dan terus menanti...

Sesekali ku melihat papan tanda yg berada di cermin bas...

Mana bas ke Batu Pahat ni? Tanyaku sendiri..

Aku melihat jam.. 15minit lg pukul 1.00 petang..

Masa tu mataku masih bergenang airmata..

Kenapa? Mungkin sbb kecewa...

Aku perhatikan seorang tua duduk dihadapanku..

Tiba-tiba dia bingkas bangun dr tempat duduknya..

Barang2 nya jatuh ke permukaan jalan..

Aku lihat, orang disebelahnya langsung x menghulurkan bantuan..

Aku mahu bangun, tetapi blm sempat smpai ke tempatnya, dia telah mengambil barangnya..

Aku kembali di tempat dudukku yang selang 2 baris di belakangnya..

Orang tua itu bangun lalu mengeluarkan sesuatu..

Oh ! rupa-rupanya dia buta.. kasihan berjalan keseorangan di dlm hujan..

Dia berjalan hingga ke hujung tempat menunggu bas..

Aku xtahu apa yg sedang dicarinya..

Tiba-tiba dia patah balik ke tempat tadi..

Tiada seorangpun yang membantunya..

Belum sempat aku sampai ke tempatnya, utk kali keduanya, ada seorang lelaki mendekatinya..

Pak cik nak pergi mana? Biar sy tolong... ( Dengan senyuman lelaki itu berkata )

Aku lihat lelaki itu memimpin dan membawa brg2 pakcik itu hingga ke sebuah bas Alor Setar..

Dia tunggu hingga pakcik itu masuk ke dalam bas..

Kemudian, dia pun masuk ke dlm bas yg sama..

Orang Kedah.. kataku dlm hati..

Baru ku tahu, masih ada yg sudi membantu pak cik itu..

Terima kasih awak ! Kataku perlahan..

Benar kata seorang kawanku, masih ada org yg baik di dunia ini tetapi dlm kuantiti yg sedikit..

Dlm hidup kita haruslah saling membantu.. ^_^