Tuesday, April 26, 2011

** Demam Exam **

Sekarang nie musim exam...
Mane mane tempat tengah exam skrg nie...
Hari hari tension menelaah... huhu
Tension ke aku??? ^^
Study amende nye lau mata keje ngadap laptop...
Bukan baca nota dalam laptop, tapi surf internet...
Bermukabuku... berblogging... Bergoogle...
Huhuhuhu....

Sebenarnya ase bodoh gak bile tengok orang study, tapi aku xstudy....
Pelik la pd diri sendiri...
Nape la aku mls study???
Exam tak exam same jek bagi aku...
Cuma bezanye, lau time exam aku pegi exam awal la ckit...
Lau pegi kelas??? Huh, maunye lambat..
Ape nak jadi dgn aku nie???

Tapi, tu la aku...
Setiap akhir sem jek tanam azam...
Konon nak pegi kelas awal...
Nak study bile exam...
Tapi, bile sem baru mula...
Lupa smua tu...
Tak guna tanam azam ke, azman ke, kamal ke...
Huhuhuhu...

Tapi, aku tetap bersyukur...
Aku tak kecewakan mak ayah aku...
Mereka mengharapkan aku dapat result yang cemerlang...
Walaupun takde la dapat 4.00..
tapi, at least aku masih membanggakan mereka...
Maintain 3.50 ke atas...
Insya Allah selagi Dia masih nak beri kejayaan tu...
Amin.... ^^

No comments: